تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/08/20 - 11:17
کد خبر: 184713

مدیر روابط عمومی عتبات دانشگاهیان در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

آغاز ثبت نام چهاردهمین دوره عتبات دانشگاهیان از اواسط آذرماه/ کاروان‌ خاص اعزام در اربعین را نداریم

آغاز ثبت نام چهاردهمین دوره عتبات دانشگاهیان از اواسط آذرماه/ کاروان‌ خاص اعزام در اربعین را نداریم

ثبت نام چهاردهمین دوره عتبات دانشگاهیان از اواسط آذرماه آغاز خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقبا از سایت لبیک اعلام خواهد شد.همچنین دوره بعدی اعزام اوایل بهمن ماه آغاز خواهد شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: ثبت نام چهاردهمین دوره عتبات دانشگاهیان از اواسط آذرماه آغاز خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقبا از سایت لبیک اعلام خواهد شد.همچنین دوره بعدی اعزام اوایل بهمن ماه آغاز خواهد شد.

بیژن لطفی، مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، با اشاره به جزئیات ثبت نام جدید عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام چهاردهمین دوره عتبات دانشگاهیان از اواسط آذرماه آغاز خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقبا از سایت لبیک اعلام خواهد شد.همچنین دوره بعدی اعزام اوایل بهمن ماه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: مقدمات اعطای وام یک میلیون تومانی به دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات توسط یکی از بانک های عامل انجام شده است که اطلاع رسانی کامل در این خصوص انجام خواهد شد.

لطفی افزود: همچنین نشست هماهنگی مسئولین عمره و عتبات دانشگاهیان سراسر کشور ویژه چهاردهمین دوره عتبات دانشگاهیان زمستان ۹۴ با حضور مسئولین و کارشناسان شوراهای استانی عمره و عتبات دانشگاهیان روز ۲۸ آبان ماه برگزار می گردد.

وی افزود: در این جلسه حجج اسلام نجفی روحانی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق،فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، مهندس خدر نژاد مدیر عامل شرکت شمسا، مسئولین عمره و عتبات دانشگاهیان وزارت علوم، دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت حضور خواهند یافت و سیزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، فعالیت ها و برنامه های آن و گزارش های استانی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند.همچنین برنامه های چهاردهمین دوره اعزام هم ارائه خواهد شد.

لطفی گفت: اعزام های متمرکز، جوان بودن کاروان ها، هتل های مناسب و متمرکز، برنامه های فرهنگی و رسانه ای مختلف، استفاده از عوامل کاروان های دانشگاهی و تخفیفات ویژه دانشگاهیان بخشی از ویژگی های عتبات دانشگاهیان به شمار می رود.

شایان ذکر است با توجه به آنکه سازمان حج و زیارت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کاروان های خاص اعزام در اربعین را ندارد اما شوراهای استانی عمره و عتبات دانشگاهیان در بخش اعزام دانشگاهیان به اربعین حسینی همکاری ویژه در بخش پیگیری صدور مجوزهای خروج از کشور و برنامه های فرهنگی با نهادها و دستگاه های فرهنگی اعزام کننده را دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعتراف وزیر جنگ اسرائیل به کشته شدن ۷۱۶ سرباز
سرپرست موقت استقلال انتخاب شد/ آتیلا مجوز نگرفت
هآرتص: نتانیاهو با چشمان باز به دام سنوار افتاد
عقبگرد بورس در روز میانی هفته
ریکاردو ساپینتو، قهرمان شد و رفت
اقدام سازمان برنامه برای حل مشکل معیشتی معلمان +جزئیات
اعتراف وزیر تندرو اسرائیلی +جزئیات
آب درمانی، راز سلامتی و طول عمر
گزارشی از بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب +فیلم
راهنمای کامل درباره کاربرد اسید سیتریک در تهیه لواشک
چگونه روزی ۱۰ دلار درامد داشته باشیم؟
انجام آزمایشات کرونا در منزل با مناسب ترین قیمت
سفارش تولید و چاپ جعبه هاردباکس ۵۰ عددی ۲۴ ساعته از کجا ؟
محمود حسینی‌پور، معاون پارلمانی رئیسی شد
جدیدترین پیش بینی از قیمت دلار در روزهای آینده
سرمربی والیبال، سرمربی تیم ملی دوومیدانی شد!
خاطره جالب رهبر انقلاب از زمانی که کتاب کرایه می کردند +فیلم
فردا یارانه این دهک ها واریز می‌شود
اطلاعیه دادسرای روحانیت درباره اجرای حکم یک روحانی
دوبله پشت سر هم شخصیت های معروف که از دیدنش سیر نمی شوید +فیلم
آخرین فیلم زنده‌یاد شهرام عبدلی در تلویزیون
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top